נעים להכיר

 היי, למי שלא מכיר באופן רשמי, אז נעים מאוד, אני נעה, ואני מומחית במקסום תוצאות מכירות ושירות בארגונים. 

הסיפור האישי שלי, מוכיח (לי לפחות ) שנקודת המוצא שלנו, לא בהכרח מעידה על המקום אליו נגיע בחיים.

כקיבוצניקית צעירה, שלא היתה מחוברת בכלל לעולם העסקי, זה הפתיע את כולם  שבחרתי להתחיל את הקריירה שלי דווקא בחברת סלקום. זה היה לפני לא מעט שנים, כשסלקום היתה בשיא התחרות.  ואני התחלתי כמנהלת תיקי לקוחות עסקיים, ומשם התקדמתי למנהלת.

מה שאותי הפתיע, הייתה היכולת שגיליתי בעצמי.

גיליתי שמכירות עבורי זה קלי קלות. מהר מאוד בלטתי כאחת מנשות המכירה המובילות בחברה. בזמן שאנשי מכירות אחרים נאבקו כדי להגיע ליעדים, אני כיכבתי מידי חודש. הבנתי שזכיתי במתנה. ביכולת אישית מיוחדת. אני אלופה בלמכור.

במקביל לעבודה עברתי מסלול לימודים ארוך, שכלל שני תארים MBA במנהל עסקים והכשרה כמאמנת.

לאורך השנים שחלפו מאז, ליוויתי והובלתי עשרות פרויקטים של תהליכי מכירות ושירות, עם חברות מובילות בארץ ובעולם. בין היתר, חברות תרופות, חברות רכב, ביטוח, חברות בטחוניות, שירותים רפואיים ועוד.

החברה אותה אני מנהלת כיום מלווה ומלמדת תהליכי ושיטות מכירה מהמתקדמים בעולם.

נכון להיום יש באפשרותי לתת  לכל עסק כלים שיאפשרו לו להגדיל משמעותית את ביצועי המכירות והשירות.

ההדרכה והליווי שלי מתמקדים בשני מישורים:

במישור המנטלי
כי אני מאמינה שברוב המקרים מה שעוזר או מעכב מלמכור, הן האמונות וניסיון העבר שלנו.

במישור הפרקטי
כי מכירה היא אוסף של מיומנויות, ואפשר לשפר אותן משמעותית ע"י אימון ותרגול.

החברה מתמקדת כיום ב:

א. תהליכי הטמעה של שינוי או שפור שפת מכירות ושירות בארגונים
ב. פרוייקט.  
ג. סדנאות וליווי מנהלים לשיפור תהליכי שירות ומכירות

הצלחתי לייצר עניין? כתבו לי!

מדיניות פרטיות