יש לא מעט מקרים, שבשל גורמים שונים, ייתכן, שינוי מדיניות, רפורמה, או היבטים אחרים בשוק, חלה לפתע, ירידה במכירות.
נכון, יש תמיד את האחוזים, שיודעים לעמוד ביעד גם ברגעי משבר, אך הם לא הרוב המייצג.
כשלקוחות מתחילים לנהל מו"מ על המחיר – דבר אחד מאד ברור – לא הצלחנו לייצר ערך! למכור ערך, שאתה עצמך במשבר אמון בתוך החברה, זה מצב שדורש מקורות כח שונים.
ניהול מכירות, בזמן משבר, דורש למעשה לטפל בשני מישורים: רמת המיומנויות, שהיא המוכרת יותר, מאמנים שרירים, והשנייה, הMind SET .
אין ספק שצמיחה בתחום הביצועים דורשת דפוסי חשיבה שונים.
זה מתחיל במנהל/ת ומחלחל בצוות.
איך עושים את זה? מה האתגרים, ואיך בכל זאת מצליחים?
כל זה תלוי ביכולת לדייק מה הגורם המדוייק שיש לגעת בו, ואיך לאמן את החשיבה במקביל לאימון מיומנויות.