

בתהליך בניית הסדנא והתאמת התכנים, תמיד יהיה מעורב מנהל המכירות, וכן, נוכחות מנהל חובה בסדנא, וזאת על מנת לצרוב שפה משותפת, לוודא כי הסימולציות נבנו מאתגרי השטח.
להלן סדנאות תוכן עיקריות לפי תחומים. חשוב לציין כי לרוב, בכל סדנא יהיה פיתוח ייחודי המותאם לצרכי השטח, השפה והמתודולוגיה שנהוגה בחברה. בעיקר כשמדובר בחברת בינלאומיות


בחברות וארגונים יש לא מעט שינויים, שמחייבים את המנהל לאמץ דפוסי חשיבה והתנהלות חדשים ושונים ממה שהיו רגילים אליהם, בשביל להצליח בתפקיד. הצלחה מנטלית היא תנאי להצלחה עסקית. הצד התפסיתי הוא המרכזי והמעניין בעבודה עם מנהלים ועם אנשי מכירות בכלל.
הסדנה נועדה להעשיר את המנהלים בעיקר בתחילת הדרך, באבחון ומיפוי הסגנון הניהולי, הכרת החוזקות של סגנון זה, ואמצעים לחיזוק ולשיפור מיומנויות באמצעות הצוות אותו הוא מנהל
בנוסף, הסדנא מאפשרת למנהל לתכנן ולבסס שגרות ניהול ברמה היומית, השבועית והחודשית, על מנת לתמוך בביצועי הצוות לאורך זמן.

אחת הדרכים לשפר את ביצועי המכירות היא פרזנטציה עסקית. העקרון המרכזי, מעבר ליכולת להעביר מסרים בצורה מעניינת ומשכנעת, היא היכולת להניע את המקשיבים לפעולה מחייבת בסיום הפרזנטציה – ועל דגש זה, ובניית התהליך שיוביל לפעולה מחייבת – הסדנא נותנת את הכלים
היום השני מוקפד היטב בלו"ז מדוייק שיאפשר לכל אחת מהמשתתפים לתרגל, וכל זאת בצילום מקצועי ומתן משוב, שמשלב צפייה במתרגלת בקטעים רלוונטים שצולמו תוך כדי ניתוח חוזקות וחולשות.


משתתפי הסדנה יתרגלו כלים ומיומנויות ניהול משוב עדכניות לשיפור ביצועים. הם יחוו את עוצמתו של כלי המשוב בעזרת שילוב קטעי משוב מעולם ה'ריאליטי', ויתנסו במתן משוב אפקטיבי באמצעותו יוכלו להניע את העובד לשנות הרגלים.

מטרת הסדנה הינה לבחון את ניהול ישיבת הצוות ככלי מרכזי לשיפור ביצועים עסקיים, המעניק למנהלים הזדמנות ובמה לבוא לידי ביטוי, להעביר מסרים, לחוש את הצוות, לעצב ולהוביל.
במהלך הסדנה ילמדו המשתתפים כיצד מתכננים ישיבת צוות מבחינת הצבת מטרות, עמידה בזמנים ושיתוף הצוות, מתודות להעברת הסדנא וכן

הסדנה משלבת מתודיקה שונה וייחודית, המביאה לידי ביטוי כלים מתקדמים לניהול סימולציות.
הסימולציות משמשות ככלי לשיפור תוצאות המכירה.
מטרת הסדנה הינה להעצים את מעמדו של המנהל, ולאפשר לו להביא את השטח לישיבת הצוות, תוך כדי ביצוע תהליך למידה משותף של כל חברי הצוות.

סדנה חווייתית, המספקת למנהלים מגוון הפעלות יצירתיות ופרקטיות להעברת ישיבות צוות בצורה מגוונת, מעניינת ומקורית. הסדנה בנויה על הרציונל כי ככל שישיבות צוות הינן מתוכננות ויצירתיות יותר, כך עולה רמת האפקטיביות שלהן, והן מעצימות את חברי הצוות ואת הגיבוש הקבוצתי. במהלך הסדנה המנהלים חווים את המשחקים, מנתחים את המצבים השונים, וקושרים אותם לצרכים ולעשייה שלהם.

סדנה הממוקדת באופן בו המנהל פותר קונפליקטים ומזהה דרכי התמודדות שלו למצבים שונים. הסדנה כוללת תרגול סימולציות והכרת מודלים לפתרון קונפליקטים.

סדנה ייחודית, העוסקת במשמעות ניהול המוטיבציה כחלק מניהול פרו-אקטיבי, שוברת מיתוסים על גורמים שמניעים עובדים, וחושפת את המנהל לדרכים חדשות בהנעת עובדים.
הסדנא מתרכזת בעולם הפנימי של המנהל, כיצד המנהל כאדם יודע ל'התניע' את עצמו, בעיקר כשקשה, ולא תמיד עומדים ביעדים
הסדנה מקנה למשתתפים חוזק, מוטיביציה אישית, כי אנו מאמינים שמנהל שיודע לנהל את התודעה של עצמו, יוכל להשתמש בכלים, עימם יוכלו לזהות מה מניע עובדים ומה מייצר תשוקה בעבודה.

סדנה העוסקת בבניית צוות חזק, תחזוקו ושיפור העבודה עם ממשקים שונים. במהלך הסדנה כל מנהל יבנה תכנית הטמעה חודשית ושגרות ניהול ומעקב שעליו לקיים, על מנת לשדר לצוות את המטרות המשותפות, לשמרן ולבצען.
הסדנה מועברת בד"כ כפעילות OUTDOOR.

הסדנה עוסקת בדרכים למניעת תלונות, בהתמודדות עם סוגי לקוחות, ובמינוף תקלה לחוויית שירות.
המשתתפים ייחשפו לכלי האמפתיה העסקית, וילמדו טכניקות לטיפול בסיטואציות רגישות.

הסדנה נותנת מענה אפקטיבי לעובדי מוקד, הנדרשים לתאם פגישות עבור אנשי מכירות – משימה לא פשוטה. בסדנה נלמד מהי פגישה איכותית, ונצייד את המשתתפים בכלים ישימים, שיסייעו להם לעבור את 'מחסום המזכירה' ולסגור פגישה שתצא לפועל.

הסדנה מתמקדת בתקשורת אפקטיבית ובטיפול בקונפליקטים על פי אפיון הטיפוס. המשתתפים ילמדו כיצד לשפר את תוצאותיהם העסקיות והאישיות בעזרת זיהוי מהיר של סגנון ההקשבה והתקשורת של הלקוח/אדם מולו הם עומדים.

הסדנה מתמקדת בדרישות המוצבות לאיש מכירות שטח, אשר כוללות הנעה עצמית גבוהה, תעדוף, וניהול זמן ואנרגיה. המשתתפים ילמדו להכין תכנית חודשית של תכנון חלוקת משאבים אל מול היעדים, וירכשו כלים המהווים בסיס לניהול רשת קשרים מניבה עם לקוחות