סדנאות ניהול ומכירות

סדנאות ניהול ומכירות

בתהליך בניית הסדנא והתאמת התכנים, תמיד יהיה מעורב מנהל המכירות, וכן, נוכחות מנהל חובה בסדנא, וזאת על מנת לצרוב שפה משותפת, לוודא כי הסימולציות נבנו מאתגרי השטח.

להלן סדנאות תוכן עיקריות לפי תחומים. חשוב לציין כי לרוב, בכל סדנא יהיה פיתוח ייחודי המותאם לצרכי השטח, השפה והמתודולוגיה שנהוגה בחברה. בעיקר כשמדובר בחברת בינלאומיות

הצלחתי לייצר עניין? כתבו לי!

מדיניות פרטיות

מכירות שטח ונציגי מכירה

  • תפיסת תפקיד. ההבדל בין 'מצליחנים' לכאלה שפחות. מיפוי מיומנויות והתנהגויות. כיצד נבטא את הקשר בין חזון וערכי החברה, לבין שפה מקדמת ופעולות יומיומים
  • תהליך המכירה לנציגים בתחילת הדרך – בסיס
  • תהליך המכירה לנציגים וותיקים: העמקה ותרגול למתקדמים
  • הנעה לפעולה מחייבת – ניהול ה'שדונים' בדרך לסגירה
  • מניעת וטיפול בהתנגדויות – סדנת דגל

הצלחתי לייצר עניין? כתבו לי!

תפיסת תפקיד וביסוס שגרות ניהול

בחברות וארגונים יש לא מעט שינויים, שמחייבים את המנהל לאמץ דפוסי חשיבה והתנהלות חדשים ושונים ממה שהיו רגילים אליהם, בשביל להצליח בתפקיד. הצלחה מנטלית היא תנאי להצלחה עסקית. הצד התפסיתי הוא המרכזי והמעניין בעבודה עם מנהלים ועם אנשי מכירות בכלל.

הסדנה נועדה להעשיר את המנהלים בעיקר בתחילת הדרך, באבחון ומיפוי הסגנון הניהולי, הכרת החוזקות של סגנון זה, ואמצעים לחיזוק ולשיפור מיומנויות באמצעות הצוות אותו הוא מנהל

בנוסף, הסדנא מאפשרת למנהל לתכנן ולבסס שגרות ניהול ברמה היומית, השבועית והחודשית, על מנת לתמוך בביצועי הצוות לאורך זמן.

הצלחתי לייצר עניין? כתבו לי!

עמידה אפקטיבית מול קהל

אחת הדרכים לשפר את ביצועי המכירות היא פרזנטציה עסקית. העקרון המרכזי, מעבר ליכולת להעביר מסרים בצורה מעניינת ומשכנעת, היא היכולת להניע את המקשיבים לפעולה מחייבת בסיום הפרזנטציה – ועל דגש זה, ובניית התהליך שיוביל לפעולה מחייבת – הסדנא נותנת את הכלים

מטרות האימון

  • לתת בידי המשתתפים את היכולת להעביר מצגת בנויה, בצורה מרתקת ומניעה לפעולה
  • לתת את הכלים להתארגנות והכנה שיאפשרו להתאים את המצגת לסוגי קהלים שונים
  • לדעת להפעיל ולייצר דיאלוג עם הקהל
  • שיפור מיומנויות עמידה אפקטיבית, תוך דגשים אימונים ושינוי דפוסי התנהגות שאליהם לא כולם מודעים. (שפ"ג, אינטונציה, קצב ודיוק מסרים)
  • אינטרסים גלויים וחבויים של הקהל והמציג בפרזנטציה עסקית.
  • הסכמה על מטרות המצגת, במושגי ג'ונסון מדיקל
  • התארגנות והכנה עפ"י מודל KFD
  • הכרות ותרגול עם מבנה הפרזנטציה (פג"ס)
  • פתיחה מנצחת – הכרת סוגי 'פתיחות' והתאמתן לקהל היעד
  • חלוקת מקטעים (מתוך מצגות של הצוותים) לתרגול ולימוד לקראת מפגש שני – פרזנטציה קיימת
  • תרגול והעברת פרזנטציות מעולם התוכן בליווי טמ"ס
  • שימוש בחומרים תומכים, כיצד ל'השען' על המצגת ולהשתמש בה נכון.
  • מתן כלים ליצירת קשר והקשבה עם קהל. (שימוש בשפ"ג, טונציה, יצירת דרמה ועוד)
  • תרגול ומתן כלים להתמודדות עם התנגדויות הקהל, שעלולות לעלות במהלך העברת פרזנטציה.

 

היום השני מוקפד היטב בלו"ז מדוייק שיאפשר לכל אחת מהמשתתפים לתרגל, וכל זאת בצילום מקצועי ומתן משוב, שמשלב צפייה במתרגלת בקטעים רלוונטים שצולמו תוך כדי ניתוח חוזקות וחולשות.

המנהל כמאמן – סדנת מנהלים

גישת המאמן כמנהל נדרשת ומבוקשת בשנים האחרונות בלא מעט ארגונים. על מנת ללמוד לאמן, במסגרת העבודה, נדרשות התאמות, בגרות ותפיסה שונות, ולא כולם בשלים לזה. הסיבה שיש להתעקש לרכוש מיומניות אלו, הם כי אנו רוצים לממש את הפוטנציאל הגלום של העובדים, להצמיח להם את הכנפיים ולפתח עצמאות.
יש הרבה גישות, אני מביאה גישה אימונית, שהוכחה במקומות עבודה, מודל מובנה, קליט, ונתמך להטמעה. שמוטמע כבר בלא מעט מדינות בעולם.

הצלחתי לייצר עניין? כתבו לי!

המשוב ככלי ניהולי – סדנת מנהלים

משתתפי הסדנה יתרגלו כלים ומיומנויות ניהול משוב עדכניות לשיפור ביצועים. הם יחוו את עוצמתו של כלי המשוב בעזרת שילוב קטעי משוב מעולם ה'ריאליטי', ויתנסו במתן משוב אפקטיבי באמצעותו יוכלו להניע את העובד לשנות הרגלים.

הצלחתי לייצר עניין? כתבו לי!

ישיבת צוות ככלי להנהגה - סדנת מנהלים

מטרת הסדנה הינה לבחון את ניהול ישיבת הצוות ככלי מרכזי לשיפור ביצועים עסקיים, המעניק למנהלים הזדמנות ובמה לבוא לידי ביטוי, להעביר מסרים, לחוש את הצוות, לעצב ולהוביל.

במהלך הסדנה ילמדו המשתתפים כיצד מתכננים ישיבת צוות מבחינת הצבת מטרות, עמידה בזמנים ושיתוף הצוות, מתודות להעברת הסדנא וכן

הצלחתי לייצר עניין? כתבו לי!

ניהול סימולציות בישיבות צוות - סדנת מנהלים

הסדנה משלבת מתודיקה שונה וייחודית, המביאה לידי ביטוי כלים מתקדמים לניהול סימולציות.

הסימולציות משמשות ככלי לשיפור תוצאות המכירה.

מטרת הסדנה הינה להעצים את מעמדו של המנהל, ולאפשר לו להביא את השטח לישיבת הצוות, תוך כדי ביצוע תהליך למידה משותף של כל חברי הצוות.

הצלחתי לייצר עניין? כתבו לי!

מתודיקה בישיבות צוות – סדנת מנהלים

סדנה חווייתית, המספקת למנהלים מגוון הפעלות יצירתיות ופרקטיות להעברת ישיבות צוות בצורה מגוונת, מעניינת ומקורית. הסדנה בנויה על הרציונל כי ככל שישיבות צוות הינן מתוכננות ויצירתיות יותר, כך עולה רמת האפקטיביות שלהן, והן מעצימות את חברי הצוות ואת הגיבוש הקבוצתי. במהלך הסדנה המנהלים חווים את המשחקים, מנתחים את המצבים השונים, וקושרים אותם לצרכים ולעשייה שלהם.

הצלחתי לייצר עניין? כתבו לי!

התמודדות עם קונפליקטים - סדנת מנהלים

סדנה הממוקדת באופן בו המנהל פותר קונפליקטים ומזהה דרכי התמודדות שלו למצבים שונים. הסדנה כוללת תרגול סימולציות והכרת מודלים לפתרון קונפליקטים.

הצלחתי לייצר עניין? כתבו לי!

ניהול מוטיבציה – סדנת מנהלים

סדנה ייחודית, העוסקת במשמעות ניהול המוטיבציה כחלק מניהול פרו-אקטיבי, שוברת מיתוסים על גורמים שמניעים עובדים, וחושפת את המנהל לדרכים חדשות בהנעת עובדים.

הסדנא מתרכזת בעולם הפנימי של המנהל, כיצד המנהל כאדם יודע ל'התניע' את עצמו, בעיקר כשקשה, ולא תמיד עומדים ביעדים

הסדנה מקנה למשתתפים חוזק, מוטיביציה אישית, כי אנו מאמינים שמנהל שיודע לנהל את התודעה של עצמו, יוכל להשתמש בכלים, עימם יוכלו לזהות מה מניע עובדים ומה מייצר תשוקה בעבודה.

הצלחתי לייצר עניין? כתבו לי!

עבודת צוות – סדנת מנהלים

סדנה העוסקת בבניית צוות חזק, תחזוקו ושיפור העבודה עם ממשקים שונים. במהלך הסדנה כל מנהל יבנה תכנית הטמעה חודשית ושגרות ניהול ומעקב שעליו לקיים, על מנת לשדר לצוות את המטרות המשותפות, לשמרן ולבצען. 

הסדנה מועברת בד"כ כפעילות OUTDOOR.

הצלחתי לייצר עניין? כתבו לי!

טיפול בתלונות לקוחות ודרכים למניעתן – סדנה למוקדי שימור

הסדנה עוסקת בדרכים למניעת תלונות, בהתמודדות עם סוגי לקוחות, ובמינוף תקלה לחוויית שירות.

המשתתפים ייחשפו לכלי האמפתיה העסקית, וילמדו טכניקות לטיפול בסיטואציות רגישות.

הצלחתי לייצר עניין? כתבו לי!

טלמיטינג – סדנה למוקדי שימור

הסדנה נותנת מענה אפקטיבי לעובדי מוקד, הנדרשים לתאם פגישות עבור אנשי מכירות – משימה לא פשוטה. בסדנה נלמד מהי פגישה איכותית, ונצייד את המשתתפים בכלים ישימים, שיסייעו להם  לעבור את 'מחסום המזכירה' ולסגור פגישה שתצא לפועל.

הצלחתי לייצר עניין? כתבו לי!

סגנונות תקשורת

הסדנה מתמקדת בתקשורת אפקטיבית ובטיפול בקונפליקטים על פי אפיון הטיפוס. המשתתפים ילמדו כיצד לשפר את תוצאותיהם העסקיות והאישיות בעזרת זיהוי מהיר של סגנון ההקשבה והתקשורת של הלקוח/אדם מולו הם עומדים.

הצלחתי לייצר עניין? כתבו לי!

בניית שגרות ניהול עצמי – סדנה לאנשי מכירות שטח

הסדנה מתמקדת בדרישות המוצבות לאיש מכירות שטח, אשר כוללות הנעה עצמית גבוהה, תעדוף, וניהול זמן ואנרגיה. המשתתפים ילמדו להכין תכנית חודשית של תכנון חלוקת משאבים אל מול היעדים, וירכשו כלים המהווים בסיס לניהול רשת קשרים מניבה עם לקוחות

הצלחתי לייצר עניין? כתבו לי!